صفحه اصلیمدیریت شهری

شهردار منطقه ۴ خبر داد: رفع مشکلات کهنه محلات محروم شمال شرق تهران

سید علیرضا حسینی شهردار منطقه چهار تهران در بازدید میدانی از محله گلشن گفت: رسیدگی و رفع مشکلات محلات کم برخوردار منطقه چهار نیازمند تعامل و همکاری مطلوب نهادهای خدمات رسانی دولتی و طرح در جلسات اداری است.

وی افزود:خوشبختانه در حال حاضر تعامل مطلوبی میان مدیریت شهری تهران و دولت ایجاد شده است که می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.امسال با مساعدت فرماندار تهران جلسات مختلفی با حضور مدیران شهری و شورایاران در منطقه چهار در قالب “شورای اداری” برگزار شده است.

حسینی ادامه داد:وجود دکل های برق در مجاورت بافت های مسکونی محلات گلشن و جوادیه از جمله مشکلات منطقه است. درهمین زمینه اقدامات اولیه جهت جمع آوری دکل های فشار قوی توسط این منطقه صورت گرفته است و نیازمند تعامل و همکاری بیشتر وزارت نیرو جهت جمع آوری کامل این کابل ها هستیم.از سویی جمع آوری مزاحمت های وانت بارها و دست فروشان که در محلات گلشن(خاک سفید) و جوادیه باعث سلب آسایش شهروندان شده اند نیازمند تعامل بیشتر مراجع قضایی و نیروهای انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد:تعیین تکلیف اسناد محلات گلشن، جوادیه، تهران پارس شرقی و شمیران نو می تواند در کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز و ساماندهی این محلات کمک شایانی کند. رفع مشکلات کهنه این محلات نیازمند تعامل و همکاری بیشتر نهاد های دولتی و خدمات رسان و نهادهای نظامی و مراجع قضایی است و شهرداری تهران به تنهایی قادر به رفع این مشکلات نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا