اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

تراموا در راه تهران

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تراموا بارگیری شده و در راه ایران گفت: بعد از بررسی موضوع، شورا نظر خود را درباره تراموا می‌دهد.
به گزارش شوراآنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز ۲۲ مهر ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص شاتل تاکسی‌ها، گفت: نمی دانم کار به کجا رسید؟ نمونه‌ای از کار خوبش هم به ما نرسیده است. پیشنهاد ما این است کارگروهی در این زمینه ایجاد شود تا ببینیم کار به کجا رسیده است.
چمران با بیان اینکه تراموا بارگیری شده و در راه ایران است، گفت: تراموایی که می آید تراموا نیست یک اتوبوس ۳ کابینه برقی است اما شبیه تراموا است از نظر تزییات داخلی شبیه اتوبوس نیست، تراموا چیز جدیدی نیست.
وی ادامه داد: البته تراموا را نخریدیم و هنوز هم موافق خرید نیستیم. بگذارید تراموا وارد ایران شود، ببینیم چه جوری کار می‌کند؟ اگر خوب بود دنبال می کنیم اگر دیدیم نه، پس می دهیم.
رئیس شورای شهر تهران در خصوص طرح ترافیک جدید، گفت: هنوز چیزی به شورا نیامده است اما شهرداری تهران در حال بررسی موضوع است.
رئیس شورای شهر تهران در خصوص لایحه خرید خانه شهید رئیسی گفت: خبر از موافقت خانواده ندارم البته سوال خودم هم هست که آیا خانواده موافق هستند یا نه، چون خودشان در این خانه زندگی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا