اجتماعی و فرهنگی

وعده ابتکار برای پیگیری افزایش حقوق محیط‌بانان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  معصومه ابتکار اظهار کرد: یکی از مباحث مهمی که در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفت بحث محیط زیست بود و طی یک سال گذشته تلاش های زیادی توسط دولت صورت گرفت برای اینکه سازمان محیط زیست بتواند پاسخگوی مشکلات باشد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته به همت مردم و مسئولین توانسته‌ایم در مسائل زیست‌محیطی کشور گام‌های موثری برداریم.

ابتکار بیان کرد: مساله آب حادتر شده، خشکسالی ها در کل کشور و استان رو به افزایش است، فشار روی طبیعت و تنوع زیستی استان زیاد است و تقاضا برای فعالیت های صنعتی و تولیدی افزایش خواهد یافت که در این رابطه باید اداره کل محیط زیست یزد از توانمندی و پویایی لازم برخودار شود.

وی با بیان اینکه محیط‌ زیست یکی از علمی‌ترین مباحث کشور است، بیان کرد: مباحث توسعه محیط زیست نیازمند توانمندی و پویایی لازم است که باید در این حیطه تصمیماتی مبتنی بر علم روز گرفته شود.

 

پیگیر افزایش حقوق محیط بانان هستیم

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه پروهشکده محیط زیست در مرکز راه‌اندازی شده است، افزود: تاسیس این پژوهشکده می تواند به مشاغل تخصصی کمک کند.

وی بیان کرد: در مورد موضوع معیشت کارکنان تلاش های زیادی برای تغییر پایه حقوق کارکنان و محیط بانان صورت گرفته است.

معاون رئیس جمهور افزود: با شرایط سخت محیط ‌بانان آشنا و پیگیر امور آنها هستیم و تبدیل وضعیت محیط بانان اتفاق مهمی بود که انجام شده است.

وی همچنین گفت: برای محیط بانان در این دوره برنامه های ویژه‌ای دیده شده و بعد از مدت‌ها درجه محیط بانان ابلاغ شده و این درجه روی پایه حقوق آن ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته ابتکار، دوره آموزشی سراسری محیط بانان انجام می شود و این دوره ها کمک می کند محیط بانان بهتر بتوانند وظایف خود را در راستای حفاظت از محیط زیست انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا