توضیح همراه اول درباره پرداخت میان دوره و پایان دوره قبوض
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدمهدی عطوفی در خصوص دوگانگیهایی که گاه کاربران در پرداخت قبضهای میان دوره و پایان دوره با آن ها مواجه میشوند؟ اظهار کرد: کانالی در بانک داریم که اطلاعات پرداخت مشترکان را به ما اعلام می کند اما گاه در خدمات بانکی مشکلاتی ایجاد میشود.
وی ادامه داد: اما به هر حال زمانی که فردی میان دوره و پایان دوره خود را پرداخت کرده باشد مبلغ مابه التفاوتی که اضافه پرداخت کرده در قبض بعدی او به عنوان رقم بستان کاری اعمال خواهد شد و اگر یک نمونه اشتباه در این زمینه پیدا کنید ما حاضریم به اندازه ۱۰ برابر مبلغ بستان کاری به فرد پرداخت داشته باشیم.
معاون شرکت ارتباطات سیار در عین حال خاطرنشان کرد: تاکنون حتی یک مورد شکایت هم در این زمینه وجود نداشته و ما حال از شما دعوت می کنیم که اگر گفته میشود چنین اتفاقی می افتد و افراد دو بار هزینهها را پرداخت می کنند به ما کمک کنید تا این مساله را برطرف کنیم. اما همان طور که گفتم هیچ شکایتی در این زمینه وجود ندارد و تمامی افرادی که علاوه بر قبض میان دوره قبض پایان دوره خود را نیز پرداخت کردهاند قطعا در قبض بعدی مبلغ مابه التفاوت را به عنوان بستان کاری دریافت کرده اند.
عطوفی در ارتباط با زمان رفع این مشکل هم عنوان کرد: در حال حاضر چند سیستم برای پرداخت قبوض تلفن همراه پیش بینی کردیم گاه به دلیل مسائلی که به سیستم بانکی مربوط می شود مشکلاتی ایجاد میشود که برای برطرف شدن این مشکلات جیرینگ و تماس با ۹۹۹۰ را در نظر گرفته ایم که این شیوه ها نیز اکنون فعال هستند.