دلیل طولانی شدن ساخت مترو از نگاه دوستی
به گزارش شوراآنلاین، اسماعیل دوستی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: امروز در دنیا از زیر سطح ها استفاده می شود چه در مورد پارکینگ و چه خطوط مترو و مال های تجاری. تمام دنیا به این نتیجه رسیده اند که از زیر سطح شهرها استفاده شود.
وی ادامه داد: از معاون شهردار تهران می خواهم که برای خطوط دیگر مترو نیز برنامه داشته باشد. بعد از افتتاح خط ۶ دیگر در این حوزه برنامه ای نداریم و باید روی ایجاد خطوط دیگر برنامه ریزی کنیم .
دوستی افزود: با ساخت ۳۰۰ کیلومتر خط مترو مشکل تهران حل نمی شود و باید خطوط دیگر اضافه شود.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل فقدان اعتبار، ساخت خطوط مترو طولانی شد و باید شورا و شهردار آینده تهران به خطوط مترو بی توجه نباشند.
عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران بیان کرد:در زمان قالیباف بسیاری از خطوط مترو و شبکه های بزرگراهی و ۸۵ درصد از این رینگ ها تکمیل شده اند. باید بیشتر به توسعه مترو توجه کنیم. معاون شهردار تهران الان باید برنامه آینده مترو را ارائه دهند. بالاخره تا دو سال آینده نهایتا، پرونده ۳۰۰ کیلومتر مترو بسته می شود.