ورزشی

رضازاده به جای هزینه جریمه‌های دوپینگ، جلوی دوپینگ را بگیرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین تاماش آیان در مورد مسابقات قهرمانی جهان گفت: این مسابقات تا ۴۰ روز دیگر به میزبانی قزاقستان و با حضور بیش از ۸۰ کشور برگزار می‌شود و به خاطر اینکه سهمیه المپیک در آن توزیع می‌شود از جمله مسابقات مهم وزنه‌برداری به حساب می‌آید.

وی در مورد رقابت‌های وزنه‌برداری بازی آسیایی گفت: سالن برگزاری مسابقات مناسب نیست و مشکلاتی در آن دیده می‌شود که به طور مثال می‌توان به اسکان تماشاگران و کوچک بودن آن اشاره کرد.

آیان در خصوص جریمه ۱۰۰هزار دلاری فدراسیون ایران گفت: این موضوع بر اساس قوانین ماست و هرکشوری که ورزشکارش دوپینگی باشد بر اساس همین قوانین فدراسیون جهانی آن کشور را جریمه می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا قزاقستان با ۱۳ وزنه‌بردار دوپینگی جریمه نشد، گفت: تفاوتی بین فدراسیون‌ها قائل نیستیم و آنها هم جریمه می‌شوند. این موضوع از قوانین است و به شدت آن را پیگیری می‌کنیم.

وی در پایان گفت: اگرچه رضازاده از قهرمانان بزرگ وزنه‌برداری جهان بوده است اما او به جای پرداخت برای هزینه جریمه دوپینگ‌ها باید سعی کند جلوی وزنه‌بردارانی که در ایران دوپینگ می‌کنند را بگیرد در واقع او باید این پول را برای کنترل دوپینگ هزینه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا