اجتماعی و فرهنگی

ایمن‌سازی محیط ۳۹۰۰ مدرسه در آستانه مهرماه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین تشکری‌هاشمی ظهر امروز در حاشیه مرکز ۱۸۸۸ شهرداری تهران در تشریح آخرین اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک برای بازگشایی مدارس، گفت: با افزوده شدن ۸۸ واگن به متروی تهران، توان افزایش ۳۰۰ هزار نفر وجود دارد.

وی با بیان اینکه در طول تابستان بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های فرسوده در دستور کار قرار گرفت، گفت: متاسفانه مدت ۴ سال است که یک اتوبوس از محل اعتبارات دولتی وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران نشده است و مجبور به بازسازی و نوسازی اتوبوس‌ها شده‌ایم.

تشکری هاشمی همچنین از آموزش نیم‌روزه رانندگان تاکسی سرویس مدرارس خبر داد و گفت: رانندگان در واحدهای رانندگی حرفه‌ای و اخلاق حرفه‌ای برخورد با مسافران را آموزش می‌بینند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران همچنین از ایمن‌سازی سه هزار و ۹۰۰ مدرسه در مقاطع مختلف پایتخت خبر داد و گفت: ایمن‌سازی محیط‌های پیرامونی مدارس اعم از خط‌کشی، نصب تابلو، چراغ، سرعت‌گیر و… از جمله اقدامات صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس است.

وی همچنین در مورد تماس‌های مردمی ۱۸۸۸ گفت: امروز ۸ مورد مراجعه حضوری و حدود ۱۲۰ تماس تلفنی برای حل و فصل مشکلات مردم در زمینه حمل و نقل و ترافیک برقرار شد.

تشکری‌هاشمی با بیان اینکه عمده تماس و مراجعات مردمی را رانندگان تاکسی به خود اختصاص داده بودند، افزود: عمده رانندگان تاکسی خواستار نوسازی تاکسی‌های خود بودند که سریع‌تر روند نوسازی طی شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ایجاد خطوط اتوبوسرانی یکی دیگر از درخواست‌های پایتخت‌نشینان بود، گفت: ایمن‌سازی برخی معابر و همچنین صدور کارت بلیت الکترونیک یکی دیگر از دغدغه و سوالات مردمی در ۱۸۸۸ بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا