همزمان با برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش در مدیریت شهری؛ برند شهری برگزار می شود
یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در ۹ محور اصلی و با شعار تهران به سوی ۱۴۰۰ خرداد سال آینده برگزار می شود.
به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، میثم بصیرت سرپرست این مرکز از برگزاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در خرداد سال آینده خبر داد و گفت: شناسایی، تبادل و ترویج یافته های علمی و تجارب جهانی حوزه مدیریت شهری مهمترین هدف شکل گیری این جشنواره است و امسال محور ویژه این کنفرانس برند شهری است. به گفته ی وی تکریم پدیدآورندگان آثار در حوزه های مختلف مدیریت شهری و تقویت کاربست پژوهش های نظری و دستاوردهای علمی از دیگر اهداف این جشنواره اند.
بصیرت با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۹ محور تخصصی گفت: زیرساخت های مدیریتی و توسعه شهری، مالی و اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی، کاربست پروژه های پژوهشی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، معماری و شهرسازی، ایمنی و بحران از جمله محورهای تخصصی این جشنواره اند.
رئیس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شعار امسال را «به سوی تهران ۱۴۰۰» دانست و افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های مختلف کتاب، مقاله، پایان نامه و طرح پژوهشی تا نیمه فروردین ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و همچنین برای شرکت در کارگاه ها و پنل های تخصصی تا نیمه اردیبهشت سال آینده اقدام کنند و از امکانات این جشنواره بهره مند شوند.
بصیرت با بیان اینکه جشنواره امسال شامل ۴ بخش اصلی خواهد بود، گفت: بخش اول آثار افراد حقیقی است که در بخش جشنواره مدیریت شهری، بخش دوم مربوط به افراد حقوقی است که در بخش جشنواره مدیریت شهری، بخش سوم نیز کنفرانس است که با عنوان برند شهری و با شعار به سوی تهران ۱۴۰۰ و اخرین بخش نیز کارگاه ها و پنل های تخصصی است که داوری و برگزار می شود.
سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خاطرنشان کرد: حرکت به سوی شهری برخوردار از پایداری مناسب و مناسبات صحیح و متناسب با ابعاد و ویژگی های ترسیم شده در اسناد فرادستی، نیازمند انجام مطالعات و پژوهش های گسترده، کاربست دستاوردهای تحقیقات و بهره گیری از نوآوری در مدیریت کلان شهر تهران است.