
افتتاح مرکز تماس و تکریم ۱۷۹۱ و رونمایی از الحاقیه طرح طبقه بندی مشاغل در بزرگترین واحد خدمات نیروی انسانی شهرداری تهران
به گزارش شوراآنلاین، مدیرعامل موسسه هادیان شهر در خصوص اجرای دو پروژه اخیر افزود: حسب دستور و تاکید جناب اقای دکتر شیخ معاون محترم توسعه منابع انسانی و تکالیف هیات مدیره محترم در راستای سیاست های کلان و برنامه های استراتژیک معاونت توسعه منابع انسانی و به منظور عدالت محوری شغلی ،تخصص گرایی،ایجادنظام تکریم و پاسخگویی سریع بی واسطه و مستقیم با همکاران تحت پوشش در واحد های تابعه از دو پروژه بزرگ طرح طبقه بندی جدید مشاغل موسسه هادیان شهر و مرکز پاسخگویی به تماس (۱۷۹۱) با حضور معاون محترم توسعه منابع انسانی جناب اقای دکتر شیخ، قائم مقام محترم معاونت،مدیرعامل محترم سازمان بازنشستگی و اعضای محترم هیات مدیره در محل دفتر مرکزی موسسه رونمایی شد.
وی افزود: مرکز تماس موسسه هادیان شهر با هدف پاسخگویی سریع، دریافت پیشنهادات و انتقادت و تکریم کارکنان تحت پوشش راه اندازی شد و امیدواریم که با ایجاد این پل ارتباطی مستقیم بیش از پیش بتوانیم در خدمت همکاران محترم باشیم.
عیسی پور خاطرنشان کرد: نگرش خدمتگزاری و بنیان گرایی علمی مدیریت منابع انسانی شهرداری تهران در دوره جدید، نقطه عطفی در رضایتمندی و ایجاد تحرک و نشاط بیش از پیش در بین همکاران بوده است و به تبع آن موسسه هادیان نیز به عنوان بزرگترین واحد ارائه خدمات نیروی انسانی شهرداری تهران، با نگرش راهبری در راستای اهداف معاونت منابع انسانی شهرداری تهران گام بر می دارد.