مدیریت شهری

افتتاح مرکز تماس و تکریم ۱۷۹۱ و رونمایی از الحاقیه طرح طبقه بندی مشاغل در بزرگترین واحد خدمات نیروی انسانی شهرداری تهران

به گزارش شوراآنلاین، مدیرعامل موسسه هادیان شهر در خصوص اجرای دو پروژه اخیر افزود: حسب دستور و تاکید جناب اقای دکتر شیخ معاون محترم توسعه منابع انسانی و تکالیف هیات مدیره محترم در راستای سیاست های کلان و برنامه های استراتژیک معاونت توسعه منابع انسانی و به منظور عدالت محوری شغلی ،تخصص گرایی،ایجادنظام تکریم و پاسخگویی سریع بی واسطه و مستقیم با همکاران تحت پوشش در واحد های تابعه از دو پروژه بزرگ طرح طبقه بندی جدید مشاغل موسسه هادیان شهر و مرکز پاسخگویی به تماس (۱۷۹۱) با حضور معاون محترم توسعه منابع انسانی جناب اقای دکتر شیخ، قائم مقام محترم معاونت،مدیرعامل محترم سازمان بازنشستگی و اعضای محترم هیات مدیره در محل دفتر مرکزی موسسه رونمایی شد.

وی افزود: مرکز تماس موسسه هادیان شهر با هدف پاسخگویی سریع، دریافت پیشنهادات و انتقادت و تکریم کارکنان تحت پوشش راه اندازی شد و امیدواریم که با ایجاد این پل ارتباطی مستقیم بیش از پیش بتوانیم در خدمت همکاران محترم باشیم.

عیسی پور خاطرنشان کرد: نگرش خدمتگزاری و بنیان گرایی علمی مدیریت منابع انسانی شهرداری تهران در دوره جدید، نقطه عطفی در رضایتمندی و ایجاد تحرک و نشاط بیش از پیش در بین همکاران بوده است و به تبع آن موسسه هادیان نیز به عنوان بزرگترین واحد ارائه خدمات نیروی انسانی شهرداری تهران، با نگرش راهبری در راستای اهداف معاونت منابع انسانی شهرداری تهران گام بر می دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا