مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خبر داد: صرفه جویی ۴ میلیاردی روزانه مشتریان میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه انتشار اخبار مربوط به قیمتهای میادین میوه و تره بار، در راستای حمایت از مصرفکنندگان و صرفاً برای کمک به اقتصاد خانوادهها صورت میگیرد، گفت: این اقدام با هدف آگاهی شهروندان از خدمات این سازمان و خدمترسانی به آنها انجام میشود.
به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اشاره به اینکه این سازمان در تولید و تامین محصولات باغی و کشاورزی نقش ندارد، افزود: سازمان مدیریت میادین با ایجاد بسترهای مناسب برای عرضه محصولات و واگذاری غرفهها از طریق برگزاری مزایدههای عمومی، ضمن حذف واسطهها در عمل از تولیدکنندگان و مصرفکنندگان حمایت میکند.
وی با تاکید بر نقش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در کنترل و تعدیل قیمت میوه و تره بار در سطح شهر تهران، اظهار کرد: معنای حمایت عملی از مصرفکننده، این است که شهروندان با خرید مایحتاج مصرفی خود از میادین میوه و تره بار، روزانه نزدیک به ۴ میلیارد تومان و در مجموع، سالانه یک هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان در هزینههای خود صرفهجویی میکنند.
راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ارتباط مستقیم با شهروندان و معیشت آنها قرار دارد، تصریح کرد: در وضعیت معیشتی موجود، تمام تلاش خود را میکنیم که با کنترل و کاهش قیمتها تا جای ممکن و انتشار اخبار اقداماتی که به این منظور به عمل میآوریم، در کنار خانوادهها باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ضمن تقدیر و تشکر از رسانهها به منظور انتشار اخبار این سازمان که با هدف ایجاد فضای آرامشبخش و امیدآفرین در جامعه تنظیم میشود، خاطرنشان کرد: بدون همکاری رسانهها، هیچ سازمان و نهادی در انجام وظایف خود و رسیدن به اهدافش، موفق نخواهد بود و خوشبختانه این سازمان همواره رسانهها را در کنار و همراه خود احساس کرده و قدردان این همراهی است.