اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

دستورالعمل جدید انتصاب سرپرستان در شهرداری تهران چه زمانی اجرایی می شود؟

سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران گفت: دستورالعمل نحوه انتصاب سرپرستان آماده شده و روی میز شهردار است تا امضا و ابلاغ شود.

به گزارش شوراآنلاین، حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی و امور شوراها و سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران، در خصوص گلایه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران درباره عمر سرپرستی در شهرداری تهران و همچنین مشکلات قانونی آن، گفت: این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و دستورالعملی برای آن نگاشته شده است.

وی ادامه داد: تلاش شده با توجه به واقعیت موجود، دستورالعمل نگاشته شده و در حال حاضر این دستورالعمل روی میز آقای شهردار تهران است و منتظریم تا پس از بررسی و امضا برای اجرا ابلاغ شود.

معاون شهردار تهران درخصوص اینکه به نظر شما این موضوع کی به سرانجام خواهد رسید، گفت: تلاش می کنیم تا پیش از پایان سال جاری دستور العمل به مرحله اجرا برسد.

پیش از این حجت نظری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به انتصاب سرپرستان بیش از مهلت قانونی به شهردار تهران تذکر داده و خواستار رفع این مشکل شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا