اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

زنان بیشترین داوطلبان آزمون دستیار مدیران شهرداری/ حدود ۳ برابر ثبت نام کنندگان خارج از شهرداری تهران هستند

معاون شهردار تهران با اشاره به ثبت نام ۲ هزار و ۶۰۳ نفر در آزمون جذب دستیار مدیران شهرداری، گفت: ۱۹۴۴ از داوطلبان، خارج از شهرداری تهران و ۶۹۵ نفر کارمندان شهرداری هستند. همچنین زنان و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد، بیشترین آمار داوطلبان را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حامد مظاهریان در حاشیه بازدید از یکی از حوزه های انتخابیه برگزاری آزمون دستیار مدیران شهرداری تهران با اشاره به ایجاد فضای برابر و منصفانه برای رقابت عموم شهروندان واجد شرایط گفت: پس از انتشار فراخوان با اطلاع رسانی عمومی و درج سه نوبت آگهی در صفحه اول روزنامه همشهری، ثبت نام از ۲۲ تا ۲۸ شهریور به مدت یک هفته صورت گرفت و علاوه بر آن ۲ روز مهلت ثبت نام تا سی ام شهریور تمدید شد.

وی با اعلام ثبت نام ۲۶۰۳ نفر در آزمون جذب دستیار مدیران شهرداری گفت:از این تعداد ۱۳۰۸ نفر زن و ۱۲۹۵ نفر مرد، هستند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ادامه داد: از بین ثبت نام کنندگان، ۲۴۱۸ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۱۸۵نفر دارای مدرک دکترا هستند.

مظاهریان با اشاره به رویکرد جبران کمبود رشته های شهرداری در فرایند جذب دستیار مدیران، افزود: ۲۰۱۴ نفر داوطلبان فارغ التحصیلان رشته های مهندسی عمران،‌ شهرسازی، مدیریت،‌ مهندسی معماری و ۵۸۹ نفر فارغ التحصیل سایر رشته های اعلام شده هستند.

وی در ادامه به عدم دخالت شهرداری در فرایند جذب علمی متقاضیان اشاره کرد و گفت: سوالات بر اساس استانداردهای سازمان سنجش در آزمون های استخدامی طراحی شده است.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری خاطرنشان ساخت: طبق اعلام سازمان سنجش نتایج اولیه روز ۲۳ مهر در دسترس شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی، دعوت از افراد موفق به کسب حد نصاب آزمون کتبی را مرحله بعدی این فرایند برای ارزیابی شایستگی ها عنوان کرد و افزود: در این مرحله براساس استانداردهای کانون های ارزیابی، و توسط ارزیابان دارای صلاحیت حرفه ای ، پتانسیل های فردی ، ذهنی و ارتباطی فرد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گفته مظاهریان، افراد ارزیابی شده در مرحله بعد، به مدیران ارشد معرفی خواهند شد و مدیران شهرداری انتخاب نهایی خود را از بین معرفی شدگان کانون ارزیابی، انجام می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا