مدیریت شهری

‌به منظور کاهش تصادفات؛ ۱۷ معبر حادثه خیز در منطقه ۱۳ ایمن سازی شد

با اصلاح و ایمن سازی ۱۷ نقطه حادثه خیز منطقه ۱۳ ، تصادفات در این بخش از محدوده با کاهش ۵۰ درصدی روبه رو بوده است .

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه ۱۳ گفت : در راستای انجام تدابیر ایمنی و حمل و نقلی در محدوده و شناسایی معابر حادثه خیز در منطقه ،با هماهنگی پلیس راهور ، ۱۷ نقطه پر خطر و حادثه خیز در سال جاری ایمن سازی و مشکلات ترافیکی آن برطرف شده است.

به گفته وی با اجرای عملیات های ترافیکی ، مشکلات و موانع حمل و نقلی این نقاط حادثه خیز شامل میادین شهید کلاهدوز ، مهتدی ، نقطه گلوگاهی بزرگراه شهید باقری ابتدای بزرگراه شهید یاسینی ، بزرگراه باقری حدفاصل سنائی تا صائب تبریزی ، سی متری نیروی هوایی نرسیده به ایستگاه پیروزی ، شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی ، ورودی شهرک زینبیه ، خیابان پیروزی ، جاده ده ترکمن و… برطرف شده است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : به صورت مستمر و با همکاری پلیس راهور ، محدوده های حادثه خیز جدید شناسایی و عملیات اصلاح آن با هدف کاهش تصادفات و حفظ جان رانندگان در دستور کار قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در پی ارزیابی های صورت گرفته ، بعد از اجرای ایمن سازی و اصلاحات هندسی در نقاط حادثه خیز منطقه ، تصادفات این بخش از پایتخت در مقایسه با سال گذشته ، کاهش محسوسی داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا