مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران: فعالیت بازار میوه و تره بار محلات باعث کاهش قیمتها در آن محله میشود
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه دسترسی به بازار میوه و تره بار در مناطق و محلات مختلف پایتخت به یکی از مطالبات اصلی شهروندان از مدیریت شهری تبدیل شده است، گفت: اگر چه این سازمان با اجرای طرح «هر محله، یک بازار» در قالب یک برنامه زمانبندی مدون، در پی احداث بازارهای میوه و تره بار در تمامی محلات تهران است، اما پاسخ به این خواسته به حق شهروندان، نیازمند آن است که شهرداریهای مناطق در سطح این محلات، زمین مناسب در اختیار سازمان مدیریت میادین قرار دهند.
به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با تأکید بر اینکه فعالیت بازارهای میوه و تره بار در هر محله با اثرگذاری بر نرخهای فروشگاهها و مغازههای محل، باعث کاهش قیمتها در آن محله میشود، افزود: یکی از دلایل تبدیل احداث بازار میوه و تره بار به یکی از مطالبات شهروندان، همین موضوع و امکان خرید انواع محصولات از این مراکز با قیمتهای به مراتب پایینتر از سطح شهر است.
وی با اشاره به اینکه عملکرد موفق و نقش مؤثر میادین میوه و تره بار در افزایش قدرت خرید و کمک به معیشت خانوادهها موجب استقبال روزافزون شهروندان از این مراکز شده است، اظهار کرد: به همین دلیل، مردم محلاتی که از این امکان محروم هستند، درخواست ساخت بازارهای میوه و تره بار و دسترسی به آن را در محلات خود دارند تا از فضایی برای تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود برخوردار شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه اهالی محلهای مانند یوسف آباد در سایت آرزوها، احداث بازار میوه و تره بار را به عنوان اصلیترین مطالبه خود اعلام کردهاند، خاطرنشان کرد: این سازمان، تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته تا با احداث بازارهای جدید در محلههایی که از این امکان برخوردار نیستند و بازسازی، بهسازی و نوسازی بازارهای موجود، نسبت به ارتقای کیفی و توسعه کمی بازارهای میوه و تره بار اقدام نماید.