ارزشیابی سالیانه مدیران انتصاباتی شهرداری تهران آغاز شد
به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، سید اسلام جلالی معاون برنامه ریزی و ارزیابی سرمایه انسانی مرکز گفت: هدف از ارزشیابی سالیانه شایستگیهای مدیریتی مدیران انتصاباتی، برقراری ارتباط میان نظام ارزشیابی با دیگر نظامهای مدیریت منابع انسانی است و مدیران واحدهای تابعه شهرداری تهران جهت انجام ارزشیابی پایان سال در بازه ی زمانی ذکر شده، از طریق میزکار الکترونیکی اقدام کنند.
وی همچنین افزود: تلاش ما در مجموعه ی مرکز نوسازی و تحول اداری اینست نتایج ارزیابی مذکور به عنوان یک فرآیند منطقی در تصمیم گیریها مورد استفاده قرار بگیرد تا در نهایت شاهد افزایش اثربخشی، بهرهوری و تحقق اهداف راهبردی شهرداری تهران باشیم.
به گفتهی جلالی ارزشیابی مدیران انتصاباتی با روش ۳۶۰ درجه و براساس ۵ مولفه مدل شایستگی و با همکاری هشت مجموعه (مرکز نوسازی و تحول اداری، خودارزیابی، مدیر مافوق، مدیرمستقیم، همتراز، زیرمجموعه، حراست و بازرسی) انجام می شود که نتایج آن، متعاقبا از طریق میزکار اعلام خواهد شد.