مدیریت شهری

رمپ ورودی بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه حکیم ایمن شد

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ از ارتقای ایمنی رمپ ورودی بزرگراه یادگار امام( ره) جنوب به بزرگراه حکیم با نصب ۴۰۰ متر طول حفاظ فلزی طولی (گاردریل) خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی گفت: از آنجائیکه بحث ایمنی بزرگراه های پایتخت به ویژه در ورودی و خروجی ها نقش مهمی در هدایت جریان ترافیکی داشته و از اهمیت ویژه ای برخوردار است در همین راستا عملیات ایمن سازی ورودی بزرگراه یادگار امام( ره) به  بزرگراه حکیم غرب با هدف افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از ورود خودروها به پیاده راه سمت راست رمپ و مسیر تندرستی فاز ۲ بوستان نهج البلاغه انجام شد.

وی با بیان اینکه  این محل به یکی از نقاط  تجمع آسیب های اجتماعی تبدیل شده بود گفت: با اجرای این طرح  علاوه بر ایمن سازی ترافیکی، آسیب های اجتماعی این محدوده  نیز ساماندهی شد.

وی افزود با توجه به اینکه یکی از مسیرهای دسترسی به فاز ۲ نهج البلاغه از سمت غرب تهران بزرگراه یادگاره امام(ره) و بزرگراه شهید حکیم است برخی از شهروندان  با رفتارهای  ترافیکی نادرست و عبور از نهر عرضی واقع در سمت راست رمپ خروجی حکیم مشکلات ترافیکی دراین محل ایجاد می کردند که  در همین راستا این قسمت از رمپ  مسدود شد.

وی افزود: این طرح ترافیکی با  نصب ۴۰۰ متر طول حفاظ فلزی و  نصب تابلوهای ترافیکی و آشکار سازی محل انجام و  ایمن سازی سمت چپ رمپ حکیم غرب نیز در دستور کار قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا