اجتماعی و فرهنگی

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران

همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران با حضور بیش از دو هزار بازنشسته به همراه خانواده در پل طبیعت برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، همایش بزرگ پیاده روی، ویژه بازنشستگان محترم شهرداری تهران به همراه خانواده های ایشان، صبح روز پنج شنبه، بیست و ششم ماه، در پل طبیعت برگزارشد.

بر اساس این گزارش ساعات اولیه صبح، بیش از دو هزار نفر از بازنشستگان به همراه خانواده هایشان، مقابل درب ورودی پارک طالقانی گرد هم آمدند تا با آغاز همایش پیاده روی خانوادگی، با گذر از پارک طالقانی و عبور از پل طبیعت در میدان مشاهیر بوستان نوروز گرد هم آیند.

از ویژگی های این مراسم، حضور تمامی اقشار از مسن ترین تا کوچک ترین فرد خانواده درکنار یکدیگر بود که علاوه بر پیاده روی در کنار یکدیگر در فضای سبز، از برنامه های مختلف تدارک دیده شده، بهره بردند.
از بخش های مختلف این مراسم می توان اجرای ورزشی همگانی توسط مربی ورزش همگانی، اجرای غلامرضا احمدی و مسعود روشن پژوه و گروه موسیقی سون نام برد.

محمدصادق مختاری، معاون امور بازنشستگان و موظفین در حاشیه این مراسم گفت: رویدادهای فرهنگی به منظور پویایی و نشاط بازنشستگان با تاکید شهردار محترم و حمایت‌های هیات مدیره محترم سازمان بازنشستگی برنامه ریزی و اجرا می شود.

گفتنی است به سی نفر از شرکت کنندگان درهمایش پیاده روی خانوادگی به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا