شورای شهر

واکنش چمران به تاخیر و غیبت های سریالی اعضای شورا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین در خصوص اینکه چرا این همه تاخیر و غیبت در جلسات علنی شورای شهر وجود دارد گفت:من نمی توانم به این سوال جواب بدهم این را باید از اعضایی بپرسید که تاخیر یا غیبت دارند!

 

وی ادامه داد:وظیفه ما این است که این تاخیر ها و غیبت ها را ثبت کنیم و در انتهای هر جلسه برای اعضاء بفرستیم تا در جریان باشند که چند جلسه یا چند ساعت در جلسات شورا غیبت یا تاخیر داشته اند.

 

چمران در خصوص اینکه سال گذشته اسامی اعضایی که دیر می آمدند را یادداشت می کردید و در انتهای جلسه نام آنها را می خواندید و آیا امسال هم چنین روندی را ادامه خواهید داد یا خیر گفت:فعلا در این مورد تصمیمی گرفته نشده است. اما همانطور که گفتم ما این مساله را با خود اعضا در میان می گذاریم و حواسمان به این موضوع هست.

 

رییس شورای شهر تهران در خصوص اینکه آیا با این موضوع برخورد می شود یا خیر گفت:اگر اعضا بیش از حد غیبت یا تاخیر داشته باشند صد در صد برخورد می شود.

 

چمران در خصوص اینکه کدام عضو شورا تا به امروز بیشترین تاخیر و غیبت را داشته است گفت:اگر اجازه می دهید دیگر این موضوع را نگویم و ما با روالی که در پیش گرفته ایم مطئن باشید که با تاخیرها و غیبت هایی که زیاد باشند برخورد خواهیم کرد.

 

رییس شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد:نظم و انضباط یکی از اصول مهم در هر کار و مسئولیتی است و ما سعی و تلاش خودمان را انجام داده ایم تا در شورای شهر تهران این  اتفاق بیفتد و نظم و انظباط خوبی حاکم باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا