پلیس به دنبال تعالی رفتار کارکنان خود است
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار تقی مهری در همایش کلانتری و پاسگاه های استان گیلان، با بیان اینکه استان گیلان از لحاظ نظم و امنیت در کشور از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است، گفت: استان گیلان از نظر امنیت جزء استان های امن به شمار رفته و ما شاهد کاهش پرونده های سرقت و کاهش تصادفات و جرایم خشن در این استان نسبت به سال گذشته می باشیم.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در صدر ماموریت های پلیس قرار دارد، افزود: مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی نیز با هدف تکریم ارباب رجوع در کلانتری ها و پاسگاه ها و مقرهای نیروی انتظامی به مرحله اجرا در آمده است.
سردار مهری با بیان اینکه مدیریت کیفیت شامل بهسازی محیط، اصلاح فرآیند و استاندارد سازی و تعالی رفتار در کلانتری و پاسگاهها می باشد، بیان داشت: بهسازی محیط یعنی فراهم نمودن یک محیط مناسب برای مراجعان و حتی تحت نظرگاه های کلانتری و پاسگاهها می باشد.
وی با اشاره به اینکه اصلاح فرآیند، رسیدگی سریع تر به خواسته ها و ارائه خدمات بهتر به مردم است، تصریح کرد: اصلاح فرآیند موجب شده که مسیر بعضی از فرآیند ها کوتاه شده و مردم بتوانند سریع تر و راحت تر در نیروی انتظامی خدمات دریافت کنند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه استاندارد سازی و تعالی رفتار در کارکنان مهمتر از اصلاح فرآیند و بهسازی محیط در نیروی انتظامی می باشد، اضافه کرد: استاندارد سازی رفتار در نیروی انتظامی محقق شده و پلیس به دنبال تعالی رفتار در کارکنان خود می باشد.
سردار مهری با بیان اینکه تمام رده های انتظامی سالانه از لحاظ مدیریت کیفیت مورد ارزیابی قرار می گیرند، گفت: در مجموع طرح مدیریت کیفیت به دنبال به روز شدن نحوه اقدامات و رفتار پلیس با مردم است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با بیان اینکه مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی رضایتمندی مردم را در پی داشته است، تصریح کرد: خدمت به مردم و کسب رضایتمندی همه اقشار مردم از اولویت های پلیس است.