جزئیات نمایشگاه مطبوعات امسال
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در این فهرست رسانههایی که حضور خود در نمایشگاه مطبوعات را قطعی کردهاند همراه با گروه بندی، متراژ نهایی و محل استقرار آنها اعلام شده است.
رسانههای گروه سیاسی- اقتصادی با ۱۷۲۸، گروه رسانههای آموزشی – تخصصی با ۱۶۲۰، موسسات مطبوعاتی با ۱۳۸۰ و رسانههای مربوط به گروه عمومی و خانواده با ۱۳۳۰ متر، بیشترین فضای نمایشگاه بیست و دوم را به خود اختصاص داده اند.
همچنین مانند سال گذشته، منتخب نشریات دانشجویی وزارت علوم و دانشگاه آزاد، در کنار منتخبی از نشریات متعلق به ستاد کل نیروهای مسلح به صورت تجمیعی در نمایشگاه امسال حضور دارند.
بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه مطبوعات مبنی بر حضور رسانه مهمان در غرفه سایر رسانهها، رسانههای میزبان تا اول آبان فرصت دارند، رسانههای مهمان غرفه خود را به کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات معرفی کنند تا نام این رسانهها نیز در اطلاع رسانیهای بعدی و همچنین بروشور نمایشگاه ذکر شود.
بر اساس این گزارش، رسانههای «برتر» نمایشگاه بیست و یکم، همچنین برترین رسانههای طرح رتبه بندی روزنامهها، خبرگزاریها و پایگاههای خبری که در جدول زیر به صورت ستاره دار، درج شده از اولویت جانمایی در روز جانمایی الکترونیک روی نقشه آنلاین برخوردار خواهند شد و زودتر از سایر رسانهها میتوانند جانمایی را انجام دهند.