اجتماعی و فرهنگی

تکذیب واگذاری سفره‌خانه بوستان ولایت به باجناق عضو شورا/ شهردار منطقه١٩: بارعایت ضوابط به یک قهرمان پارالمپیک اجاره داده شده

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار منطقه ۱۹ خبر منتشر شده درخصوص نحوه واگذاری یک سفره‌خانه سنتی در بوستان ولایت را کذب محض خواند.

‎اخیرا شایعه‌ای در کانال «آمدنیوز» منتشره شده است مبنی بر اینکه سفره‌خانه سنتی شهریار، واقع در پارک ولایت با قراردادی ۱۰ ساله و قیمتی عجیب به عباس علیپور، باجناق حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران واگذار شده است.

‎پیمان قربانی، شهردار منطقه ۱۹ در واکنش به انتشار این شایعه، گفت: «همه جزییات مطرح شده در این شایعه، کذب محض است. سفره خانه مذکور با قیمت اعلام شده از سوی کارشناس دادگستری و بر اساس روال قانونی به آقای فریدون کریمی‌پور که از قهرمانان پارالمپیک کشور هم هستند، واگذار شده است و نام و دیگر جزییات مطرح شده در این خبر، مطلقا صحت ندارد.»

‎وی افزود: «قرارداد تمامی اماکن شهرداری به صورت کاملا شفاف و قانونی است و تمامی واگذاری‌ها طبق نظریه کارشناسان رسمی دادگستری قیمت‌گذاری و انجام می‌شود. سفره خانه سنتی شهریار نیز با قراردادی رسمی و طبق روال قانونی خود واگذار شده و ادعاهای مطرح شده، صحت ندارد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا