انتقاد طلایی از رفتار تبعیض آمیز ایرلاین داخلی/ سرکار گذاشتن شهروندان به جای حقوق شهروندی!
به گزارش شوراآنلاین، مرتضی طلایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیروز برای انجام کار یکروزه ای به اصفهان رفتم. دیشب و هنگام بازگشت اعلام شد که پروازمان تاخیر دارد و چون ضرورت داشت که به موقع تهران باشم در فرودگاه به ایرلاین دیگری که پرواز جلوتری از پروازم داشت مراجعه کردم و خواستم اگر ممکن است و پرواز جا دارد بلیط تهیه کنم و زودتر به تهران بازگردم. مسئول فروش بلیط اعلام کرد که منتظر بمانم تا صدایم کننند.
بعد از ساعتی انتظار متوجه شدم که کانتر فروش بلیط آن ایرلاین در حال فروش بلیط به افراد دیگری است که تازه وارد فرودگاه شده اند!(البته دلیل این تبعیض برایم روشن بود و اگر مسوولان ایرلاین مذکور بخواهند حتما برایشان شرح خواهم داد)
به مسوول فروش بلیط مراجعه کردم و معترض شدم که چرا رفتار تبعیض آمیز دارند که با عجیب و غریب ترین توجیه ها مواجه شدم…
البته اعتراض من در نهایت راه به جایی نبرد و با همان پرواز اولیه و تاخیردار بازگشتم.
متاسفانه در برخی حوزه ها در کشور ما نه تنها حقوق شهروندی رعایت نمی شود بلکه سرکار گذاشتن شهروندان و بازی با وقت و حوصله آن ها کمترین هزینه ای ندارد.