اجتماعی و فرهنگی

مشکلاتی که در میادین میوه و تره بار حل شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عبدالحسین رحیمی با اعلام این خبر و با اشاره به این که طبق بازدید های صورت گرفته طرح دست چین میوه بسیار مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است، گفت: بی راه نیست که بگوییم در طول تاریخ سازمان میادین میوه و تره‌بار این خدماتی‌ترین حرکتی بوده که صورت گرفته است.

وی با اعلام این که ما سه مشکل اساسی در سازمان میادین داشتیم، خاطر نشان کرد: این سه مشکل اساسی  از طریق پیامک های ارسالی شهروندان از سامانه ۱۸۸۸ و و ۱۳۷ ومطالعات صورت گرفته، مطرح شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در ادامه مطلب فوق، گفت: یکی از مشکلات مطرح شده توسط شهروندان برخورد نامناسب کارگران با شهروندان متقاضی خرید، دیگری، تحویل بار اضافه به مردم و همچنین پایین بودن کیفیت محصولی انتخابی توسط کارگر برای شهروندان بوده است که  خوشبختانه این سه مشکل اساسی از طریق طرح دستچین میوه ها، رفع شد.

به گفته  مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، حل و فصل شدن چالش‌های سابق باعث شده است تا اکنون شهروندان با رضایت بسیار بالاتری نسبت به خرید از میادین میوه و تره بار اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا