مدیریت شهری

گزارش یک برخورد توهین آمیز در شهروند/مشتری مداری؛ شعار تا واقعیت…

به گزارش شورا‌آنلاین، با برگزاری جشنواره ها و طرح های مختلف تبلیغاتی،بحث مشتری مداری و خدمت رسانی به شهروندان در بوق و کرنا می شود اما دریغ از حداقل احترامی که موقع حساب و کتاب و چرتکه انداختن سبد خرید مشتری،پیشکش شود و مشخص نیست مشتری مداری و احترام به اعتماد مشتریان برای خرید از شهروند چه بها و ارزشی نزد مدیران این مجموعه دارد…

عقربه های ساعت حدود ۱۰ شب را نشان می دهد و در حالیکه اکثر صندوق های فروشگاه شهروند "قزل قلعه" تعطیل است، فعال بودن فقط دو صندوق،صف های طویل مشتریان پیر و جوان را تشکیل داده که چرخ به دست انتظار می کشند… آقای صندوقدار که غرغرکنان بارکد اجناس را یک به یک اسکن می کند، به درخواست مشتریان و پیشنهاد همکار اداری خودش برای باز کردن صندوق سوم معترض می شود و با لحن توهین آمیزی می گوید:ولش کن بذار تو صف وایستن تا دیگه این موقع نیان خرید!

اعتراض مشتریان به ادبیات آقای صندوقدار نه تنها مفید فایده واقع نمی شود بلکه این جرات را  به او می دهد تا بیش از پیش پایش را از دایره آداب معاشرت اجتماعی بیرون بگذارد و در مقابل اعتراض به حق مشتریان،حاضر جوابی کند…

اینکه پرسنل فروشگاه به ساعت کاری زیاد معترض باشند،قطعا یک مشکل و معضل درون سازمانی است و ربطی به مشتری ندارد که در این شرایط سخت اقتصادی ور بین انواع و اقسام مراکز خرید فروشگاهی و هایپرها، "شهروند" را برای تهیه مایتحتاج خود انتخاب کرده اما با چنین برخوردهایی مواجه می شود که به گفته مشتریان مسبوق به سابقه نیز بوده است…

آیا مشتریان تعیین کننده ساعت کاری فروشگاه هستند و یا با زور و التماس درهای فروشگاه را باز نگه داشته اند که پرسنل فروشگاه اینچنین اعتراض خودش را به پای مشتری می گذارد و با بروز چنین رفتاری، تسویه حساب می کند؟!

اینکه مشتری مداری، احترام و خدمات دهی مناسب و با کیفیت به مشتری چه تعریفی در مجموعه فروشگاهی شهروند دارد و آیا پرسنل این فروشگاه برای رسیدن به هدف مهم و ارزشمند چقدر توجیه شده اند و آیا حق دارند در اعتراض به ساعت کار زیاد فروشگاهی، چنین رفتاری با مشتریان داشته باشند یا خیر،سوالی است که مدیران ارشد "شهروند" باید پاسخگوی آن باشند…

پایگاه خبری شوراآنلاین این آمادگی را دارد تا توضیحات و واکنش مجموعه فروشگاهی شهروند را در خصوص این مطلب منتشر نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا