اجتماعی و فرهنگی

حمایت وزیر بهداشت از کشاورزی ارگانیک

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سیدهادی ایازی دبا بیان اینکه نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه ارگانیک می‌تواند به سطح سلامت مردم کمک کند،گفت: یکی از دغدغه های امروز مردم، سلامت مواد غذایی و میوه هایی است که در بازار عرضه می شود.

 

وی تصریح کرد: اگر برند و علامت های مشخصی روی مواد غذایی نصب شود که نشان دهد کیفیت لازم برای عرضه در بازار را دارند، این مساله می تواند به ارتقای سطح کیفی تغذیه مردم کمک کند.

 

معاون وزیر بهداشت گفت: برگزاری این نمایشگاه ها به فرهنگ سازی درباره محصولات ارگانیک و تامین غذای سالم برای مردم کمک می کند. همچنین مسئولان ذیربط مثل وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ملی استاندارد، وزارت بهداشت و … باید در بازدید از این نمایشگاه ها از نزدیک وضعیت تولید ارگانیک را دیده و به تولیدکنندگان فعال در این عرصه کمک کنند و تمهیداتی را در نظر بگیرند تا مردم بیشتر از محصولات غذایی ارگانیک استفاده کنند تا تولیدکنندگان نیز برای تولید ارگانیک انگیزه پیدا کنند.

 

وی به سایت شهرداری گفت: بازدید وزیر بهداشت از نمایشگاه ارگانیک حاوی پیامی در خصوص حمایت از کشاورزی ارگانیک است و قطعا وی برنامه ای برای این کار دارد. همانطور که هفته گذشته به بازدید از گاوداری ها و کنترل کیفیت شیر پرداخت، بازدید خود از نمایشگاه ارگانیک را نیز با هدف نظارت بر کیفیت مواد غذایی مصرفی مردم انجام داد تا اطمینان حاصل کند، مواد غذایی سالم در اختیار مردم قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا