اجتماعی و فرهنگی

صدور مجوز تبلیغات کالاها از سوی ارشاد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هادی صادقی درخصوص تبلیغ کالای خارجی در تهران گفت: میزان تبلیغ کالای خارجی بسیار کم است.

 

وی با بیان اینکه در صدا و سیما و جراید، تبلیغ کالای خارجی صورت می‌گیرد، گفت: برخی از شرکت‌های خارجی هم معتقدند که چون در داخل تهران مونتاژ می‌شوند، داخلی هستند. درحالی که این طور نیست.

 

صادقی با تأکید بر این موضوع که باید تولید کالای داخلی کیفیت داشته باشد، گفت: ضامن تبلیغ کالای خارجی شهرداری تهران نیست، هر تبلیغی را که وزارت ارشاد مجوز دهد، شهرداری بعد از تأیید وزارت ارشاد اجازه نصب می‌دهد تا در معرض دید عموم قرار گیرد. ما فقط اجازه می‌دهیم تبلیغ روی سازه نصب شود، بقیه کارها برعهده وزارت ارشاد است.

 

به گفته معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران ممنوعیت در تبلیغ کالای خارجی وجود ندارد، اما اولویت با کالای داخلی است.

 

وی با بیان اینکه در سطح شهر تهران ۳۳۳ بیلبورد و ۳۹۷ عرشه پل وجود دارد، گفت: ۵۰۱ پرتابل، ۸۸ استند، ۹۳ پانل دیواری، ۲۲۵ لوکال بنر، ۴ نمایشگر و ۵ ماکت حجمی وجود دارد.

 

گفتنی است، در سال ۱۳۹۳ از میان ۱۱۲۶ طرح بررسی شده، ۸۵۶ طرح داخلی و ۲۷۰ طرح خارجی پس از تایید از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران، در سطح شهر تهران اکران شدند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا