درآمد برج میلاد کجا می رود؟
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیرضا شریفی در نشست خبری خود ضمن اشاره به رونمایی وبسایت جدید برج میلاد اظهار داشت: این وبسایت از لحاظ محتوایی و گرافیکی تغییر پیدا کرده است و همزمان در آستانه سال نو مورد بهرهبرداری قرار میگیرد.
وی با اشاره به برنامههای اجرا شده در برج میلاد در سال ۹۴ خاطرنشان کرد: این برنامهها در کنار ابلاغ برنامههای مصوب در قالب غنیسازی اوقات فراغت شهروندان بوده که خوشبختانه طی سال جاری انجام شده است.
شریفی تصریح کرد: در سال ۹۴ ویژه برنامههای نوروز ۹۴، ماه رمضان، ویژه برنامه تابستان و ویژه برنامه محرم و صفر انجام شده است که در روزهای پایانی سال نیز ویژه برنامه ایام شهادت زهرا برگزار میشود.
وی با اشاره به کیفیسازی برنامهها و مرتبط بودن آنها با کارکرد برج میلاد تصریح کرد: برنامههایی که در برج میلاد برگزار میشود در سه بخش شهر تهران، کشور و در سطح بینالمللی بوده است.
مدیرعامل برج میلاد تهران تأکید کرد: بخش قابل توجهی از برنامههای پیشبینی شده در سال ۹۴ به اجرا درآمد و در سال ۹۵ رویکرد برج میلاد ادامه برنامهها با محوریت خانواده خواهد بود.
شریفی افزود: در تابستان امسال و در طی ۱۰۰ روز در یک عنوان برنامه پنج بخشی، برنامههای بسیار تخصصی برای شهروندان برگزار شد که نتایج خوبی را نیز در بر داشت.
وی همچنین به برنامههای اجرای شده از سوی برج میلاد برای اقشار محروم و ایتام اشاره کرد و گفت: در سال جاری در قشر محروم و ایتام جامعه برنامههای خوبی از سوی برج میلاد برگزار شد به طوری که در هفته یک بار خدمت از سوی برج میلاد به مؤسسات خیریه و ایتام به صورت رایگان ارائه شده است.
مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد: در سال جاری هفتههای فرهنگی شهرها و روزهای فرهنگی کشورها را در برج میلاد شاهد بودیم به طوری که امسال شاهد افزایش بازدید هیأتهای رسمی از برج میلاد بودیم که نسبت به سال ۹۳ در این زمینه ۷۱ درصد رشد داشتهایم به طوری که غالب هیأتهای خارجی به ایران، بازدید از برج میلاد از برنامههایشان بوده است.
شریفی گفت: از دیگر موضوعات طراحی شده در سال ۹۴، کیفیسازی خدمات بوده که این موضوع یکی از اولویتهای برج محسوب بوده و اولویت سال ۹۵ نیز خواهد بود.
وی در ادامه نشست خبری با اشاره به ویژه برنامه نوروز برج میلاد تهران گفت: این برنامهها از دوم تا دوازده فروردین و به مدت ۱۱ روز برگزار خواهد شد و تایم استفاده از برنامهها از ۹ صبح تا ۱۰ شب خواهد بود.
مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد: ویژه برنامههای طراحی شده در ایام نوروز تحت عنوان نوروزگار در برج میلاد برگزار میشود.
شریفی ادامه داد: برج میلاد نیز به عنوان یکی از مجموعههای ستاد گردشگری شهر تهران محسوب میشود که در ایام نوروز برنامههای متنوعی در مجموعههای برج میلاد برگزار میگردد.
وی ادامه داد: در آستانه سال نو همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه خاص مرتبط با روز مادر و روز زن در برج میلاد برگزار میشود.
به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران، همزمان با اجرای برنامههای نوروزگار از دوم تا دوازدهم فروردین، ۲۰ غرفه با موضوعات مختلف آمادگی ارائه خدمات تفریحی، آموزشی، فکری، فرهنگی به کودکان، نوجوانان و جوانان و خانوادهها هستند
شریفی افزود: یکی از سیاستهای مسئولان برج میلاد حضور خانواده و استفاده آنها از برنامههای طراحی شده که خانواده محوری جزو اصلیترین سیاستهای برج میلاد محسوب میشود.
وی در ادامه نشست خبری با اشاره به اینکه در ایام نوروز غرفههایی نیز برای عرضه محصولات صنایع دستی پیشبینی شده است، بیان کرد: خانوادهها میتوانند با حضور در یکی از طبقات سازه برج میلاد از صنایع دستی ۴۰ هنرمند کشور بازدید و آثار مورد نظر خود را خریداری کنند.
مدیرعامل برج میلاد تهران اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه نوروز ملل با همکاری سازمان اکو یکی دیگر از برنامههای طراحی شده در نوروز ۹۵ خواهد بود ضمن اینکه در ایام نوروز برنامههای دیگری از جمله موسیقی و پانتومیم در برج میلاد برگزار میشود.
شریفی افزود: در ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با همکاری سازمان صداوسیما جشن بزرگ روز جمهوری اسلامی برگزار میشود علاوه براینکه ۲ شب هم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در برج میلاد برگزار خواهد شد.
وی در ادامه این نشست خبری با اشاره به برگزاری موسیقی و محفلهای کوچهنوازان در برج میلاد بیان کرد: این برنامه توسط تعدادی از کودکان کار در برج برگزار خواهد شد که کودکان کار موسیقیای خود را در قطعات کوچک اجرا میکنند.
مدیرعامل برج میلاد تهران در ادامه به کمپین در دسترس خانواده با قطع کردن نت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر فضای مجازی فرصت کنار هم بودن را از ما گرفته است و ما بنا داریم همزمان با نوروز کمپین اشاره شده را اجرا کنیم که در مرحله اول امیدواریم خانوادهها روزهای جمعه خود را با قطع کردن نت از فضای مجازی دور باشند.
شریفی در ادامه با تأکید براینکه ما هیچ مشکلی با موسیقی نداریم و نداشتهایم، گفت: در برج میلاد در اواخر مدیریت مدیرعامل سابق موسیقی پاپ در یک مقطعی مشخصی برگزار نشد که آن هم به دلیل اجرای متعدد برنامهها بود به طوری که بعد از آن نیز در چند مرحله موسیقی پاپ برگزار شد ضمن اینکه ما هیچ مشکلی را با اجرای موسیقی پاپ نداریم.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای موسیقی پاپ در سال ۹۵ هنوز تصمیمی نگرفتهایم، گفت: در سال آینده با توجه به شرایط احتمال افزایش قیمت بلیتها ۱۰ الی ۲۰ درصد خواهد بود.
مدیرعامل برج میلاد تهران در ادامه با اشاره به حسابرسی برج میلاد در سال ۹۲ از سوی اعضای شورا گفت: حسابرسی برج میلاد در شورا انجام شد و ما نیز دفاعیات و پاسخهای خود را به حسابرس تقدیم کردم و اطمینان خاطر دادیم که در برج میلاد شفافیت کامل طبق ضوابط و قوانین وجود دارد به طوری که فرایند چاپ بلیت تحویل به گیشه و فروش آن کاملاً نظارت میشود و پول حاصل از فروش بلیت مستقیم به خزانه شهرداری واریز میشود.